راهنمای ورود و عضویت

1- در بخش «ورود/عضویت» دو فرم وجود دارد. چنانچه قبلا در سایت عضو شده بودید اطلاعات خود را در «فرم ورود» وارد نمایید اما چنانچه در سایت عضو نیستید، در «فرم ثبت نام» اطلاعاتتان را وارد کنید.

2- رمز عبور شما حداقل باید شامل 4 حرف باشد (حرف یا عدد و یا ترکیبی از هر دو)

3- رمز عبورتان نباید شامل حروف فارسی و اعداد فارسی و یا خط فاصله باشد! (باید به زبان انگلیسی و بدون فاصله باشد)

4- در صورتی که می خواهید در سایت ثبت نام کنید، در بخش «نام کاربری» یک کلمه انگلیسی به همراه عدد وارد نمایید، همچنین هیچ فاصله ای بین آن ها نباشد. مانند : konkurium12

در صورتی که نام کاربری شما پذیرفته نشد، یک نام کاربری دیگر را وارد نمایید، زیرا ممکن است نام کاربری انتخابی شما توسط یک شخص دیگر قبلا ثبت شده باشد! مانند : konkurium123

5- لطفا حتما ایمیل معتبر و متعلق به خودتان وارد کنید. چون در صورتی که بعدا رمز عبورتان را فراموش کنید و یا بخواهید رمز عبورتان را تعویض نمایید، به ایمیلتان نیاز است. در صورتی که ایمیل نامعتبر وارد کنید ممکن است به زودی حساب کاربریتان توسط سیستم هوشمند سایت به عنوان اسپم شناسایی شده و حذف شود.

6- در حین فرایند ورود یا ثبت نام حتما فیلترشکنتان را خاموش کنید.

7- اگر 5 بار اطلاعاتتان را به اشتباه وارد کنید، حساب کاربریتان به مدت 12 ساعت مسدود می شود و باید صبر کنید تا از مسدودیت خارج شوید. بعد از 12 ساعت مجددا به سایت مراجعه کنید تا بتوانید وارد شوید.

حال در صورتی که میخواهید در سایت ثبت نام کنید و یا وارد حساب کاربریتان شوید روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.