bomb copy2شروع ثبت نام کنکوری های 1402و دهمی ها

اگر دهمی هستید و یا میخواهید برای کنکور 1402 یک شروع پرقدرت داشته باشید و از تابستانتان به درستی استفاده کنید، باید بدانید دیدن فیلم آموزشی یا شرکت در یک کلاس به تنهایی کافی نیست!

تا زمانی که خود را با مسائل درگیر نکنید واز خلاقیتتان حسابی کار نکشید نمی توانید به موفیت دلخواهتان در شیمی برسید! زیرا شیمی در کنکورهای اخیر تبدیل به درسی سراسر مفهومی شده و طراحان علاقه زیادی به طرح سوالات خلاقانه دارند. بنابراین اگر میخواهید در شیمی کنکورتان به درصد بالای 80 برسید باید خلاقیتتان را حسابی پرورش دهید!

خبر خوب این است که دوره نخبگان شیمی با سازوکاری متفاوت، کمکتان میکند که خلاقیتتان را در حل مسائل به حدی پرورش دهید که هر گونه سوالی که در اختیارتان قرار گرفت به راحتی از پس آن بر آیید و در نهایت تبدیل به یک نخبه تمام عیار در درس شیمی شوید…

زیرا:

دوره نخبگان شیمی از 3 بخش تشکیل شده است:

بخش اول: شامل آموزش های ویدیویی صد در صد مفهومی بوده و در آن به گونه ای به بررسی مفاهیم پرداخته شده که باعث می شود کلمه به کلمه کتاب درسی را بدون حفظ کردن، با تمام وجود درک کنید. یادتان باشید اگر مفاهیم را به خوبی و درستی درک کنید، بیشتر مسیر را طی کرده اید…

بخش دوم :حل تیپ تست های کنکوری سراسری به ترتیب از آسان به سخت است! در شیمی خیلی مهم است که مسائل را به صورت تیپ بندی شده کار کنید! زمانی که الگوی حل مسائل به خوبی در ذهنتان تثبیت شود، آزمون و خطایتان به صفر می رسد!

بخش سوم (مهم ترین بخش): همانطور که گفته شد اگر میخواهید به نتیجه دلخواهتان برسید، باید خلاقیتتان را در حل مسائل شیمی بالا ببرید! برای این منظور لازم است بعد از بررسی تیپ تست های کنکور ، تست های دشوار و نکته دار آزمون های آزمایشی را به خوبی تحلیل کنید! به همین منظور در دوره نبخگان شیمی یک مجموعه تستی ارزشمند در اختیارتان قرار میگیرد به نام «مجموعه تست های خط به خط»

این مجموعه تستی شامل گلچینی از تست های باکیفیت آزمون های آزمایشی مختلف نظیر قلم چی، گاج، سنجش و گزینه دو است که برای هر فصل در حدود 250 الی 450 تست قرار گرفته است. قطعا با بررسی و تحلیل این تست ها ، سوالی نخواهد بود که نتوانید حل کنید!

اگر میخواهید از دوره نخبگان شیمی اطلاعات بیشتری کسب کنید و یک شروع لذت بخش و پرقدرت در تابستان داشته باشید، روی دکمه زیر کلیک کنید:

توجه: چنانچه تاکنون حساب کاربری نساخته اید، روی فرم ثبت نام کلیک کنید و چنانچه قبلاً حساب کاربری ساختید، روی فرم ورود کلیک نمایید.

توجه مهم: لطفا قبل از پیام دادن به بخش پشتیبانی، حتماً و حتماً توضیحات مربوط به دوره ها را از بخش «محصولات» که در منوی سایت قرار گرفته مطالعه کنید. چون پاسخ تمامی سوالاتتان داده شده است. با تشکر از توجه شما: شهاب دانش

آیدی پشتیبانی تلگرام: nokhbeganchem_support

آیدی پشتیبانی سروش: nokhbeganchem_support

پاسخگویی پیامکی : 09029875156 (فقط پیامک بدهید)

دقت کنید به پیامک ها و سوالاتی که حاوی پرسش هایی است که در سایت پاسخ داده شده، جواب داده نمی شود (پرسش هایی مانند قیمت دوره ها، نحوه ثبت نام در دوره ها و…) پس لطفا وقت بگذارید و توضیحات محصولات سایت را کامل بخوانید.

پاسخگویی در بخش تلگرام و سروش پلاس همه روزه و حتی روزهای تعطیل نیز انجام می شود.